Vol verwachting klopt ons hart

Het is bijna zover! Nu we weten dat Sinterklaas weer in Nederland is, zijn we allemaal ontzettend benieuwd naar zijn plannen voor dit jaar. Wat staat de school nu weer te wachten? We hebben geen idee, maar vol verwachting klopt ons hart! Ze zullen ons toch zeker niet overslaan?!

Wat we inmiddels uit betrouwbare bron hebben vernomen, is dat alle kinderen ook dit jaar weer hun schoen mee naar school kunnen nemen.
Die mogen ze op donderdag 25 november zetten. Zal er óók wat lekkers in te vinden zijn de volgende dag? We zullen zien…

Allergie?

De Sint en Pieten weten veel van de kinderen, dus wordt er bij een traktatie rekening gehouden met voedingsallergieën. Toch kan het wel eens verwarrend zijn met kinderen en zoveel verschillende allergieën.

We vragen de ouders van kinderen met een voedselallergie, de OR hierover z.s.m. te informeren via een e-mail.
naar sinterklaas@ordepijler.nl .
We weten dat de Sint graag wilt, dat alle kinderen kunnen meegenieten van het feest.

Sintviering

Op vrijdag 3 december vieren we in ieder geval de verjaardag van Sinterklaas op school.
Daarom zijn de leerlingen van de grote Pijler om 12.00 uur uit en leerlingen van de kleine Pijler om 12.15 uur.